Siis. Se äänihän kuuluu tietysti "sisäiselle lapselle", joka on kovin mukavuudenhaluinen ja mieluummin leikkisi koko päivän legoilla kuin tekisi aikuisten hommia ja rasittaisi itseään joogassa.

Tänään on tiedossa hauska päivä, johon kuuluu askartelua, elokuva (se Englannin kuninkaasta kertova, jossa on Colin Firth), intialaista ruokaa ja iltapäiväkahvittelua.

Aamun jooga oli parhaimmillaankin heikko esitys. Vetäjänä oli taas se minun "alkeisopettaja", kysyin nyt nimeäkin: Johannes. Tiukka tunti, vain 15 osallistujaa. Valitettavasti (?) olin nukkunut tosi hyvin, olin onnellinen, iloinen siitä että olin noussut ja tullut joogaamaan, ja tietysti iloitsin jo etukäteen tulevasta päivästäkin. Ai "ole tässä ja nyt"? No, ei ihan onnistunut. Putosin kaikista vähänkin tasapainoa vaativista harjoituksista, kamelin jätin kesken kun pyörrytti ja etukroppa ei auennut vaan ahdisti hirveästi (täytynee katsoa mikä muilla elämän alueilla mättää kun solar plexus jumittaa), ja ajoittain löysäilin.

Ja sisäinen kakara joka huutelee kommenttia kesken pelin... päivän kootut:

-Taasko me ollaan täällä? Me oltiin eilenkin! Ei kai me joka päivä tulla? Tää on jo noloa, kohta ne kääntää sun Hesarin tänne studiolle!

-Vitsit mä nukuin hyvin. Mä jaksan mitä vaan nyt. Punnerretaan! Juostaan maratoni!

-Vedetääs pojat yhteen ääneen joku reipas laulu! Se liettualainen vaikka! (Siis mikä???)

-Mä en muuten näe tonne peiliin asti, sun ois pitäny mennä eturiviin, täällä takana on tylsää ja iiiiih hei Venla sulla on kaamea vatsamakkara!!!!! Joo pysy täällä takana vaan. Noloa!

-Mister Daaaaarcyyyyyyy!

-Maalataanhan sit vesiväreilläkin eikä vaan väritetä tusseilla? Lotrataan oikein.

-Espanjan kielessä on hauska se kun ne laittaa niitä huuto- ja kysymysmerkkejä silleen ylösalaisin, toi Victor tossa eturivissä on muuten espanjalainen. Olé! Victorilla on hieno parta.

-Miksen mä voi jäädä kotiin kun sä meet joogaamaan?

-Mä haluun sit askarrellessa kattoo videoita! Jotain hauskaa! Pasilaa!!!

-Toi Victor joogaa tosi hyvin, hyvä keskittyminen ja flow. Sulla ei oo, koko ajan nyit ja keikut, noloa! Mennään pois täältä. Mennään jo askarteleen ja kattoon Pasilaa...

-Aaavan mereeen tuooolla puoolen joooossakiin ooon maaaaaa

-Ai joko tää loppu?

....joogaa siinä sitten. (huokaus)